Monday 14 May 2012

East Coast Mall

Family Outing
dari pagi and at 9.00pm baru reti balik.
But have fun
But ada something gak yang spoiled my mood that day.
Bawa budak2 macam2 la songehnye
Eeii
Sorang2 nak kena marah ni!

By the way Mr. Hisyam got an exam for PTD time nie.Good luck!




Done

Moi. Bad mood!

anis.fat!

moi with  black sunglass

Jangan tertipu.Haha

Abe ngah.Cakap non-stop

me..

Gemok!

Love this pic. Currently used this one for my DP :)


Angah bought new purse.RM300+++

Old one.Campak luar tingkap!Hehe

Kalo la setiap kad ATM ni ada duet bnyak2..

Eat at chicken rice shop

Along.Budak pelik.Yes.He is!

angah + anis

Them..

Sila tengok muka mimi yang gedik.Hehe


Done with east coast mall, went to kedai rm2
RM2 la sangat uncle.
Berpuluh2 ringgit pon ada jgk.

My hp didn't have battery

At home, charging my hp,
many texts.
missed call
Sorry peeps.
Heehee

No comments: