Monday 25 June 2012

Dilema with Intel..


Saya dalam dilema. Ermm nak pergi penang untuk interview dekat Intel ke x. Before this dah refuse , already inform to HR Intel yang memang x dapat pergi Penang banyak kerja x settle lagi.. Exam.. Thesis..

Tapi tiba2 Mr. Rafik call cakap


Him : Ni rafik dari Intel, kenapa Nurul x nk datang penang (Macam caring kan??hehe)
Me : Hah? <terkejut> Then banyak la alasan saya kasi, thesis x siap lg, jauh, susah, mcm2..

.... tapi abang rafik x mau terima alasan-alasan yang saya kc...

Him : Kalau Nurul datang penang, mmg high chance nk dapat position yg di offer.
Me : Hmm saya..
Him: xpe2, Nurul bgtw saya esok boleh datang ke x dtg ye (caring lagi..)
Me : Ok2 tq Mr Rafik

Habis je ckp dgn Mr. Rafik, trus call my Mr. Hisyam la pulak. Cte la pasal intel ni. He said, better grab the chance. Dah diorg offer kan.Hmm tw, tapi nk g penang bkn dekat kan.Jauh jugak. sob3. Duet lagi. ohh no..

still thinking.How.how.how.

Gaji rm3000++ mmg best, tapi nk g penang ni, mmg la high chance tapi dpat ke tdk.

dan kalo dapat mmg x dapat rehat lgsg la after done with my degree ni kan!

next reason , saya nk kerja dekat2 je, maybe kelantan, terengganu atau kuantan. Kan dekat dgn mr.hisyam nant.hehe. Kalo nk kawen ke, x pyh pening2, x pyh sedih2 dok jauh2 kan.hehe.. gatai betol.. tapi betol la kan.haha.

k la, nk have rest.mlm ni nak study lg.



confusing, dilemma 

x mau jauh2 dgn beliau


tata..

p/s sleepy + tired  cepat hbs exam..



No comments: