Friday 17 August 2012

////@ @\\\\\..


Miss Nurul rasa sepatot nye x stalked fb orang now, but saja nk tgk. and when I saw kisah2 lama ni, buat diri ni tersentap  +  tersentuh  + sedih. Ye la, maybe that time I'm not with him,but I always want him beside me, for always sejak miss nurul know him
(mcm pompuan desperate kan?haha)
Biasa nya miss nurul x kan penah kisah dengan ex-gf sape2 ni, tapi ntah la.
I'm a bit worried, and I felt like uneasy with this girl.
and
now
in my head,
thinking,
I want to know, do u still contact her?
Do u still remember her?
I even don't want u reply any comment in fb/email/or have any connection with her.
Can u do it?

Just ignore that thing,miss nurul.
Itu kisah lama.
Kami ada kisah kami sendiri
Kadang2 kisah lama x perlu di ungkit kan?

I trust you!
100%

Don't break it!
^_^

daa :)

No comments: