Thursday 30 May 2013

Kenapa Awak Pilih Saya?

Ini cerita touching

Actually,
Yesterday is a lazy day.
Dulu masa belajar suka ponteng kelas,
dah kerja,
saya ponteng kerja
haha.
Jangan ikot perangai saya ye kawan2.
Plus asyik sakit perot,tu yang tak pergi.hehe

Then,
then,
then,
Mr.Hisyam banyak masa nak melayan saya semalam.
Yeah suka..

We had decided to buy ASUS Fonepad.
Then, x sure lak sebab tu bapak kepada segala phone.
So huge,okay.

Kalo confirm beli,I will update about it okay.

Semalam,we (Mr.Hisyam n me),
konon nye bekerja, tapi sebenarnya main fb,nyambil2 la.hehe
Then,tengah chat tu,
I asked him,

"Kenapa awak pilih saya?"

He said,

"sebab awak comel, awak cute, awak terima diri saya seadanya, awak sayangkan saya dan saya suka family awak cukup?hehe"

waa terharu sikit je la,

Miss nurul said,I want more, sebab saya mmg tamak kalo bab kasih sayang ni.hehe

He said,

"sebab awak sanggup tungga saya dan awak really want me to accompany you to jannah..amin"

When I read it,hmm I cried a lot, x d la teresak2...haha.. terharu je..

It is very long journey for me and him to be like until now.

Sayang,please stay with me forever,I wanna be your wife and everything in you life :)

Thanks for loving me :)

No comments: