Thursday 21 June 2012

Secret Recipe..


 Most of my classmate done with their exam. so, memang MERDEKA la diorang tapi yang dah siap jilid thesis je la.hehe. By the way, ida belanja kek! Yum. sedap. Thank You. Banyak kek baru dkt secret , x dla byk ada la 2-3 jenis kek baru.

So, after Maghrib pergi JJ mencari kek secret yang sedap.
Muka happy tengok kek.
Muka happy sampai sepet mata.

..Counting the days..

I'll miss u all!

Sob3.

Everybody gonna have different journey after this. Cha2 will start her training in July.Ida will further her study in Master.
Miss Nurul?
Kerja? Belajar? Kahwin?
Haha
Wait after one month I have rest at home , I will decide later.





















-RM120-
Mahal kan!



P/S Study la Nurul! Adoi. But the people surrounding me done with their paper.. and me ?? :(



1 comment:

Syahidah Nurani said...

hahaaa.. buwok aah pic akuu!