Wednesday 29 May 2013

Nescafe Vs Milo..


Nescafe favorite minuman saya, dan paling dasyat masa matriculation.
Saya jadika nescafe sebagai satu keperluan.
Macam we have to brush our teeth.
Kalo x berus,apa rasa nye?
Macam tu jgk la perasaan saya xd coffee satu ari.
Actually,
Once upon the time (ayat x leh bla),
I'd Studied like a crazy person.
I study hard and study smart.
I need to have books with me, or I will like...
ermm mcmne mcmne x study,x bc,
padahal dah study.
Then I used to drink nescafe to study till 2-3am.
waa and alhamdulillah,I was successful that time
4flat for 2nd sem.
and masa 1st sem 3.67 kot.
Time sebok honeymoon and bercinta.puihh.
By the way,tgk result,Senyum gile2,sbb selalu kena marah dengan cg math and cg fizik,sampai buku kene conteng,kena marah dlm bilik guru,kena marah dalam kelas, sebab tanya soalan simple,but i need to ask untuk kepastian saya.haha.Rasa berbaloi la usaha time.
Terima kasih cikgu.Selamat hari guru.eh mcm terlambat lak wish.hehe

Oh ok,actually nk ckp,segala jenis coffee sy dah minum,sampai kan kacip fatimah pon sy minum.haha.gile kan.Time kat KUlim ada The Store je.Masuk je the store,beli ni.




"semua ni je yang saya ingat pernah minum"


ok then until la,my hands start shaking...

my head,omoo its really hurt

my heartbeat,its like beating really fast

It might be because of nescafe

I try to reduce,I can't stop.I'm so addicted.

But I managed to reduce it,slowly.

Then, during my university,it happen again.
It's so pressure bila berada dalam kalangan orang2 pandai.
and I'm not that clever,I think im stupid.
hmm

Then I study hard again, and nescafe lah peneman hidup saya ketika itu.
But im not taking instant coffee,so xd la sakit kepala,but sometimes, hand shaking.
haha

Hmm I think its my 2 nd year,perhaps, the bad day happen.
I'm start vomit, and blurp again again n again.
It is disgusting okay!

Now,my working life, I reduced taking caffein.. but i still drink it for lunch only.
salah statement ni
kejadian ini berlaku beberapa mgu lepas je.
By the way,I know,caffein not good for our health
and
I don't have to study
so,its okay la not stay up lagi.
I don't have to burning the oil at midnight for pass the exam with flying colors result.
waa tiba2 guna idiom mat salleh lak.haha.

So,now I drink MILO.

Just nk promote MILO je sebenarnya
MILO + MILK = really sweet.not like it
MILO + SUGAR = hmm don't like it
MILO yang banyak + MILK POWDER = I like it very much

every morning i used to drink it

:)

oh by the way,nescafe instant is not good, read this :


P/S I am really bored  :(

No comments: