Tuesday 27 March 2012

Bornday...

Happy bornday..

I'm 23rd years old..

Terima kasih ma lahirkan saya ma,

Terima kasih ma susukan saya, masak kan untuk saya (balik umah je jd gemok, ma masak sedap),

Terima kasih ma abah besar kan saya, support makan minum saya,

Terima kasih ma abah sbb sayang saya sangat2.. (anak emas la konon)

Terima kasih sebab berikan saya family yang happy

Usia saya makin meningkat..

Saya,

x sabar nak balik rumah celebrate with my family

x sabar nak makan kek yang tempah dgn shikin (for my mom)

x sabar nak mtk hadiah dengan ma abah

x sabar nak mtk hadiah dengan cik sue (baru dapat duet kan.hehe )

Hoping the best for myself


*Moga dapat grad tahun ni (good luck)
*Moga dapat dean list again (good luck)
*Cepat2 siapkan FYP

*Gain more happiness ( I am)
*Say no to sadness (strongest)
*Be more patient (bagus)
*No more cry
*Be good!

*Moga cepat tunang (gatai)
*pastu moga cepat kawen (gatai)



By the way, I have test tomorrow. Wah what the great time..
and u guys knoe, aritu tengok ceramah ustazah siti norbayah.. she's said, time our bornday, kita patot berpuasa. Waah nak taw kenapa.. Jodoh makin hampir dengan kita actually, InsyaAllah kita minta jodoh yang terbaik untuk kita.. Dan moga pilihan yang kita buat adalah betol. :)

Thanks for the wish ye my friends :)

I think i want call you.Talk with you. Celcom kasi free kan. But you always said you are tired.I should be understanding.. Have rest then...

Sometime, saya rasa saya ni macam orang kurang kasih sayang..Haha.. Be good girl on ur bornday..

Please, Make me happy today..

P/S sometime i think i should stop miss you when i think u are not miss me..

No comments: