Wednesday 21 March 2012

Miss everybody


I'm coming home

5/4/2012

Birthday ma 3/4/2012.Boleh la blanje makan nanti.Hehe

By the way, Already bought the ticket.Awesome!:) 
Miss my family so much. Always crying when talked to ma.But when I'm talked dengan abah, asyik gelak memanjang je rase. Always make me laugh. Tiap2 ari col abah keep repeating the same question "uyu balik 5/4 kan".Haha. He missed me.I know. Nak bodek abah suh belanja kasut la satu nant.Hehe.
Kasut saya dah rosak la abah :)
Beside, I always sayang my ma jugak. Sayang everybody dalam my family.Hehe.
Rindu nak makan nasi lemak dengan my parents. Rindu nak jalan2, ronda2 kg, Rindu nak cubit2 anak2 sdare kat kg, Rindu nk tengok tv?Haha

By the way, next week I have test (27/3/2012)

Good! At least before holiday. So, last night baru lah nk download software for Microcontroller. Bagus lah sgt Miss Nurul oii. Memang dean list la ko sem ni kalo perangai mcm ni.Haha (perli diri sndri ni!) Try to arrange my schedule now since 1month in UTM ni macam x d progress sangat. So, need to figure out.What's wrong with you miss nurul.Sedih nak tinggalkan UTM ke? I'll try to be better person.

By the way, I also starting miss him a lot.Miss him very much. When we'll meet? I think macam lambat lagi je kan? I feel like I'm gonna crying thinking about this...



Long distance. We are apart but always sharing the same feeling!


:)



P/S Just finished my slide presentation for amalan professional _Registration upgrade graduate  engineer to professional engineer :)

No comments: